Sunday, 24 June 2012

Awal pagi sangat ni......

Pagi ni kayra terkejut bangun bila mamaPapa tengah kalut-kalut mandi dan bersiap. Mama tak kejutkan Kayra sebab kalau kayra perasan semalam sebelum tidur mama mandikan Kayra  dan siap-siapkan kayra. Pakaikan Kayra baju berjalan-jalan pulak tu. Mesti ada apa-apa ni ....
Pagi ni pukul empat Kayra pun bangun sama, mama tanya nak mandi tak, kayra kata nak. Rumah kita tak ada pemanas air pun tapi anak mama tahan pulak mandi sejuk-sejuk. 
Dah siap, Kayra ready  kat hall bawah. Bergambar dulu. Sambil tunggu papa tutupkan segala suis dan check apa yang patut.

A bit suprising jugak kan ? 

Kita kemana ?







2 comments:

  1. cerah nya mata kayra awal2 pagi ni...mesti seronok nak g jenjalan lagi kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) kita nak pi tempat yang kak baru saja pi hari tu....

      Delete