Wednesday 20 April 2011

He is Anuar Zain...

Kalau tanya aku, penyanyi lelaki yang paling aku suka, terus aku jawab Anuar Zain. Entah kenapa tapi yang pasti kebanyakan lagu dia aku suka. Sweet je dengar, orangnya pun sweet je. Handsome ?, takla handsome sangat aku rasa tapi aura yang dia ada boleh pikat ramai audience untuk terpaku dengar suara dia yang merdu tu. Dengan senyum yang boleh buat perempuan cair , aku rasa dia la penyanyi lelaki terbaik sekarang, kalah Faizal Tahir. Dalam banyak-banyak lagu dia, aku rasa lagu 'sesucinya cintamu'  tu la lagu yang paling aku suka. Aku memang suka lagu ni sejak dari zaman anak dara lagi....macam terdengar-dengar je Anuar dedicated lagu ni kat aku sambil kata, 'sweet song for sweet girl'.....hehehe...walla....

Agak-agak salah tak kalau aku nak letak  lirik lagu ni kat sini ??, awat takleh plak kan ? Ni kan blog aku....hehehe...

SESUCINYA CINTAMU
Dapat ku membayangkan
Dari senyum bibirmu itu

Terlindung dari nyata Aku tahu semua
Terucap kata-kata Bisikan seluhur hatimu
Ku percaya jua sesucinya cintamu


Kukagumi sinar
Matamu yang ayu
Bundarnya... cantiknya...
Wajahmu sayang penyejuk rasa
Selembut hatimu
Menjadi ku bertambah sayang
Senangnya hati kini
Sejak bersamamu
Bertemu dan bermesra
Sering menghibur duka
Biar masa berlalu
Kasih sayang dipahatkan
Ku percaya suci cintamu
Wah, kali ni thread untuk Anuar lak... dah macam thread cinta plak...
Tak ada apa-apa alasan untuk ini, cuma nak bagitau ja, aku suka lagu ni...hmmm....

No comments:

Post a Comment