Friday 22 April 2011

B.M.W...

Kemarin ( orang utara kata kemarin untuk semalam), aku ada pi seminar BMW ( bijak mengurus wang) kat Hotel Pearl View. Start dari pukul 9 pagi (katanya) sampai 5ptg (katanya)...Best gak, banyak cerita untuk ganda-gandakan duit dan nak menyimpan untuk anak-anak.

Perasan tak, ini post aku yang ketiga untuk hari ni, banyak betul peristiwa yang berlaku, sampaikan takdan dan tak tau nak tulis yang mana dulu. Malam pun ada cerita gak tapi takpa la, yang tak berapa nak best takyah la cerita semua, satgi jadi macam artis ja. Nanti orang kata aku paparazzi plak, sikit-sikit nak bergambar.

Berbalik pada kisah BMW. Bukan kereta ya, pi seminar pun bukan naik BMW, naik wira kereta jabatan ja. Satu kereta berempat termasuk driver, penumpangnya tak lain tak bukan, aku, diana n mahani. Sampai sana lapar tapi takleh makan lagi. Lepak-lepak sambil dengar lagu blues. pukul 9 baru start. Pastu layan ceramah sampai pukul 1030pg, minum pagi, sambung ceramah, pukul 12 makan lagi. Pukul 2 sambung ceramah lagi. tapi sessi petang spesifik untuk ibubapa ja la. Petang pukul 4 dah settle semua.
Aku dok dengar ceramah sambil dok tahan sakit kepala. Lepas telan panadol sebijik kak era bagi, ok dah kepala tak sakit lagi. Tapi best  sebab tak lalu makan nasi (benda lain aku bedal jugak...) Hehehe.....

 Keadaan dewan ceramah, orang dah start ramai tu....


       Buku simpan kira-kira ( apa ntah)...diorang bagi ....


                    Bergambar dulu sebelum dengar ceramah.


              Jeng jeng jeng...salad je ??...ini pinggan kedua...hehehe...


               mama kayra dengan gaya tersendiri...


                    Sembang-sembang sambil makan.



               Kak era dok kung kang kung kang... cerita apa ntah...



ituah cerita sehari di seminar BMW.  hehehe....

No comments:

Post a Comment